انواع تکنیک های برداشتن ابرو

تکنیک‌های متفاوتی برای برداشتن ابرو وجود داره که بایدبرای هرکدام خیلی خوب آموزش دیده باشیم

  •  تکنیک برداشتن ابرو با موچین: رایج‌ترین و دقیق‌ترین تکنیک برای برداشتن ابرو استفاده از موچین هستش. برای این روش ابتدا موهای ابرو رو با برس ابرو شانه زده و با توجه به مدل انتخابی ومشخص شده شروع به برداشتن موهای اضافی می‌کنیم . سپس درانتها با توجه به سلیقه مشتری با نخ اصلاح یا تیغ یا هردو،پرزهای اطراف ابرو را تمیزکرده تا خط ابرو مشخص شود.
  • در این تکنیک باید توجه داشته باشیم که برداشتن موهای اضافی در جهت رویش موها باشد تا دررشدمجددآن مشکلی پیش نیاید. در استفاده از موچین بهتر است برای اینکه پوست توسط سر موچین زخمی و گرفته نشود کمی کشش پوست داشته باشیم مخصوصاً در پوست‌های شل و افتاده،بااین روش میتوانیم ابرو رابه سبکهای خطی ،هاشوری ونچرال اصلاح کنیم .
  •  تکنیک برداشتن ابرو بابند: تمیزکردن ابرو بابند مثل برداشتن ابروباموچین هستش بااین تفاوت که تعدادموها وپرزهای بیشتری همزمان باهم بابند برداشته میشود پس نیازبه دقت ومهارت بالایی دارد تا به اشتباه موهای تنه اصلی ابرو برداشته نشود.قبل ازشروع کار باید فرم ابرو طراحی شده ومشخص شده باشد.نخی که برای اینکاراستفاده میشود باید باکیفیت ودرصدبالایی ازپنبه راداشته باشدتا حس تیز و بُرندگی ندهد.
  • اگرمهارت کافی برای این تکنیک ندارین بهتراست اول فرم دهی ابرو با موچین وقیچی انجام شود بعد تارهای اضافه بیرون از کادرابرو با بندبرداشته شود.دراین روش حتمن کشش پوست پلک یا اطراف ابرو ازبالا وپایین توسط مشتری انجام شودتاهم به پوست آسیب نرسد هم موهای نیمه رشد کرده به راحتی کنده شود ،همچنین فشاردست هم، زیادنبایدباشد.

 انواع تکنیک های اصلاح ابرو

  •  تکنیک برداشتن ابرو با وکس: وکس ابرو نیاز به مهارت خیلی زیادی دارد و حتماً باید آموزش دیده و تمرین شود تا مهارت کافی داشته باشیم .حین انجام کار باید دقت کنیم که وکس خیلی داغ نباشد و مواظب باشیم که روی مژه‌ها و تنه اصلی ابرو نریزد، چون جدا کردن آن بسیار سخت است و ممکن است باعث آسیب به تارهای مژه و ابرو شود .در این روش می‌توان هم از وکس هم از نوار وکس آماده در بازار استفاده کرد .نوار وکسی به دلیل اینکه هم کنترل بیشتری داریم هم احتمال ریزش ندارد ،گزینه مناسبتری است.
  • قبل از انجام کار فرم و مدل دلخواه باید مشخص و طراحی شده باشد وبعد بااستفاده ازاین روش موهای خارج از طرح برداشته شود.اگر مهارت کافی نداریم فرمدهی را توسط موچین انجام داده و بعد اضافه‌ها را توسط وکس یا نوار وکسی برمی‌داریم رشد ابروها در این تکنیک و تکنیک بند بسیار کندتر است، بنابراین بهتر است از این دو روش فقط برای موهای اضافه و پایین تر از کادر ابرو استفاده شود. برای افرادی که پوست‌های خیلی حساسی دارند تکنیک وکس گزینه مناسبی نیست .
  • تکنیک تیغ وقیچی : روشی آسان وسریع برای تمیزکردن ابروها. دراین تکنیک میتوانیم ابروهایی که دراثر روش نادرست اصلاح ،باریک وفرم آنهاازبین رفته است را به مرورزمان پهن ترکنیم. همچنین دراصلاح ابروهای کاشت شده هم میتوانیم از این تکنیک استفاده کنیم. باکمک قیچی موهای بلندراکوتاه ومرتب کرده وباتیغ موهای پرزی و نامرتب را ازسطح پوست میزنیم .
  • دراستفاده ازتیغ بایددقت ومهارت کافی داشته باشیم تا باعث بریدگی وزخم سطح پوست نشویم. استفاده از دسته تیغ میتواند به مادر کنترل آن کمک بیشتری کند. حین کشیدن تیغ روی سطح پوست و اطراف ابرو مراقب موها وتنه اصلی ابرو باشیم تا فرم ابرو آسیب نبیند

درباره لاوین آکادمی

لاوین آکادمی یک موسسهٔ آموزشی معتبر در ایران است که فعالیت حرفه‌ای و گسترده‌ای در زمینه آموزش شاخه‌های زیر دارد:آموزش آرایشگری در اصفهان ، میکاپ، شینیون،‌ بافت، براشینگ، کوپ، رنگ و لایت،‌ تراپی و احیای مو، پیرایش و طراحی ابرو، میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، مانیکور، پدیکور و ژلیش ناخن

اطلاعات تماس

  • اصفهان، خ بزرگمهر، خ هشت بهشت شرقی، بعد از پل اتوبان، کوچه وحدت، فرعی انقلاب، پلاک 12، آموزشگاه لاوین
  • 03191006655

تخفیف ویژه کاربران سایت

جهت مشاوره و ثبت نام دوره های آکادمی لاوین با تخفیف ویژه فرم را تکمیل نمایید.